Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.
§ 1
1. Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu przez Gościa.
2. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa oraz uregulowania płatności za planowany pobyt. W przypadku odmowy zastosowania się do obecnego punktu Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
3. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
4. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
5. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę wg zasady zawartej w punkcie 3.
6.Serwis sprzątający odbywa się od 3 (trzeciej) doby pobytu co 3 dni, na specjalne życzenie Gościa. Informację należy zgłosić w Recepcji Hotelu.
7. Śniadania serwowane są w godzinach 8:00 – 10:00, (forma serwowania śniadań zależy od obłożenia)
8.Podczas korzystania ze Strefy Wellness prosimy o przestrzeganie regulaminu oraz uwag obsługi. Godziny otwarcia*: poniedziałek – piątek 15:00 - 21:00, sobota 11:00 – 21:00, niedziela 11:00-20:00
*w przypadku mniejszego obłożenia hotelu, Strefa Wellness funkcjonuje „na życzenie”, chęć skorzystania ze Strefy Wellness należy zgłosić w recepcji z 1 godzinnym wyprzedzeniem.
Dzieci do lat 16 mogą korzystać ze strefy Wellness tylko pod opieką pełnoletniego opiekuna.
9.Hotel akceptuje zwierzęta wyłącznie w określonych pokojach. Rezerwacja pokoju z psem musi być wcześniej zgłoszona i potwierdzona przez recepcję. Przed dokonaniem rezerwacji zapoznaj się z Regulamin pobytu z psem w hotelu.
§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości
2. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11.00 - zostanie nalicza opłata za kolejną dobę wynajmu pokoju według ceny dnia
§ 3
1. Gość hotelowy nie może udostępnić pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął termin, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.
3. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju.
Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
4. Nie korzystanie z usługi zamówionej przez Gościa, nadal zobowiązuje go do uiszczenia opłaty.
§ 4
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego ( z wyjątkiem pobytu w hotelu grup zorganizowanych, gdzie atrakcje wieczoru stanowi DJ lub zespół muzyczny)
2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
3. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
4. Gość obowiązany jest do stosownego, kulturalnego zachowania w stosunku do personelu hotelowego, jak również w stosunku do innych Gości oraz noszenia stosownego odzienia. Personel hotelu może odmówić obsłużenia Gościa, który zachowuje się agresywnie lub niekulturalnie, w szczególności gdy narusza nietykalność cielesną, znieważa, pomawia, ubliża lub nachalnie narzuca się innym osobom w jakikolwiek sposób.
5. Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 13 lat powinny znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
§ 5
1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych: grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia hotelu.
4. W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, innych wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz wszelkich produktów podobnych. Zakaz palenia dotyczy: wszystkich pokoi hotelowych, części wspólnych, w tym recepcji, holów, korytarzy, restauracji, sal konferencyjnych, budynku "Kuźnia". Osoby naruszające zakaz palenia mogą zostać obciążone odpowiedzialnością finansową za szkody wynikające z naruszenia regulaminu.
5. Za stwierdzone zabrudzenia biologiczne w pokoju hotelowym gość zostanie obciążony kwotą w wysokości ustalonej przez Dyrektora hotelu w zależności od rodzaju i wielkości zabrudzenia.
§ 6
1. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas ostatniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
2. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który nie posiada dokumentu tożsamości, umożliwiającego jego zameldowanie.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, co, do którego istnieją podejrzenia, iż jest on niewypłacalny lub może utrudnić wypoczynek innym gościom hotelu.
4. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualnie poczynione szkody oraz do opuszczenia hotelu.
§ 7
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze ich zgłaszanie w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:a) Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gości;
b) Bezpiecznego pobytu w tym zachowania tajemnicy informacji o gościu;
c) Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu;
d) Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gości, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie;
e) Sprawną pod względem technicznym usługę
f) W przypadku wystąpienia usterek, hotel dołoży wszelkich starań aby zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności;
§ 8
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
1. Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;2. Budzenie o wyznaczonej godzinie;
3. Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w sejfie;
4. Przechowywanie bagażu. Hotel może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa. Z odmową przyjęcia bagażu może się spotkać gość, którego bagaż jest podejrzany lub nie posiada cech bagażu osobistego;
§ 9
Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art.. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli te rzeczy nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu, albo zajmują zbyt dużo miejsca.
§ 10
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§ 11
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na koszt odbiorcy na wskazany przez niego adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
Numery telefonów: nr. 33 – Recepcja, nr. 35 – Restauracja Karczma Młyn
Życzymy udanego wypoczynku
Hotel*** Dworek Wapionka
Regulamin pobytu w hotelu z psem
Aby zapewnić komfortowy i bezpieczny pobyt wszystkim naszym gościom, prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu dotyczącego pobytu z psem:
1. Ogólne zasady:
1.1. Hotel przyjmuje psy wyłącznie w wybranych pokojach. Rezerwacja pokoju z psem musi być wcześniej zgłoszona i potwierdzona przez recepcję.
1.2. Pies nie może wchodzić do innych pokoi hotelowych poza przydzielonym.
1.3. Maksymalna liczba psów na jeden pokój wynosi 2, chyba że recepcja wyrazi zgodę na więcej.
1.4. Pies musi być na smyczy i pod nadzorem właściciela w każdej chwili na terenie hotelu.
1.5. Pies musi być również w kagańcu na terenie wspólnych przestrzeni hotelu, jeśli jest uznany za rasę o zwiększonym ryzyku.
1.6. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia psów chorych lub w trakcie leczenia.
2. Zasady pobytu:
2.1. Hotel przyjmuje psy wyłącznie w wybranych pokojach. Przebywanie psa w innych pokojach jest zabronione.
2.2. Psy mogą przebywać na smyczy ze swoimi właścicielami w restauracji Karczma Młyn
2.3. Pies nie może przebywać w strefie wellness
2.4. Psy nie mogą korzystać z łazienek hotelowych do kąpieli lub załatwiania potrzeb fizjologicznych.
2.5. Hotel posiada prywatną plażę, na której pies może przebywać tylko w części, na której znajduje się kostka brukowa. Kąpiele oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych są zabronione. Sprzątanie po psie na terenie hotelu i w jego obrębie jest obowiązkowe.
2.6. Prosimy o zabranie ze sobą książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami i potwierdzeniem odrobaczania w celu okazania w recepcji.
3.Poruszanie się i przebywanie psa w pokoju:
3.1. W trakcie pobytu w pokoju z psem, uprzejmie prosimy o wywieszenie na klamce zawieszki informującej, że w pokoju znajduje się zwierzę. Dzięki temu nasza obsługa – Panie Pokojowe czy Kelnerzy z zamówieniem zachowają szczególną ostrożność, by przez przypadek nie wypuścić czworonoga wchodząc do pokoju.
3.2. Dla bezpieczeństwa psa i gości, pies nie może być pozostawiony na balkonie lub w przestrzeniach, gdzie może wystawić się na niebezpieczeństwo.
3.3. Dla Państwa komfortu, pokój będzie posprzątany wtedy, gdy zostanie zgłoszona preferowana godzina na recepcji hotelowej.
3.4. Psy nie mogą przebywać na łóżkach, sofach oraz fotelach.
3.5. Zakaz używania ręczników i bielizny hotelowej przez psy.
3.6. Zostawiając psa samego w pokoju, poinformuj o tym recepcję hotelu.
3.7. Pies nie może pozostawać sam w pokoju dłużej niż 1 godzinę.
4. Odpowiedzialność właściciela:
4.1. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa, zarówno w pokoju, jak i na terenie całego hotelu.
4.2. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa współmiernie do ewentualnych szkód.
4.3. Właściciel czworonoga jest odpowiedzialny za sprzątanie po swoim pupilu w obrębie nieruchomości hotelowej oraz na terenie przyległym.
4.4. Właściciel jest zobowiązany do zapewnienia, że pies nie będzie przeszkadzał innym gościom (np. hałasem, agresywnym zachowaniem).
5. Zakaz pobytu psów ras agresywnych:
5.1. Hotel nie akceptuje pobytów ras psów uznanych za agresywne na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku: Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.
5.2. Hotel nie akceptuje także pobytów psów rasy American Staffordshire Terrier (amstaf).
Dodatkowo: Hotel nie akceptuje kotów, jednak w sytuacjach awaryjnych, gdy gość zabierze kota, pobyt będzie możliwy warunkowo. Opłata wynosi 100 zł za dobę.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu i życzymy Państwu oraz Państwa pupilowi miłego pobytu w naszym hotelu!
Najważniejsze pytania dotyczące pobytu z psem
1. Czy mogę przyjechać do hotelu z psem?Tak, witamy psy w naszym hotelu! Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o przyjeździe pupila podczas dokonywania rezerwacji.
2. Jaka jest opłata za pobyt psa?Opłata za pobyt psa wynosi 100 zł za dobę.
3. Co hotel zapewnia dla psa w pokoju?Po zgłoszeniu pobytu psa, hotel przygotowuje w pokoju legowisko, dwie miski, matę chłonną, podkład jednorazowy oraz woreczki na psie odchody.
4. Jakie są zasady dotyczące smyczy i nadzoru psa na terenie hotelu?Pies musi być zawsze na smyczy i pod nadzorem właściciela na terenie hotelu. Jest to dla bezpieczeństwa wszystkich gości.
5. Czy pies może biegać swobodnie po terenie hotelu?Nie, pies zawsze musi być pod opieką swojegowłaściciela. Swobodne bieganie po terenie hotelu jest zabronione.
6. Czy muszę zgłosić obecność psa przed przyjazdem?Tak, obecność psa musi być zgłoszona podczas dokonywania rezerwacji i potwierdzona przez recepcję.
7. Czy mogę zabrać więcej niż jednego psa do pokoju?Tak, można przywieźć maksymalnie dwa psy do jednego pokoju, po wcześniejszym zgłoszeniu tej informacji.
8. Czy pies może przebywać w restauracji hotelowej?Oczywiście, ze tak
9. Czy pies może korzystać z plaży hotelowej?Pies może przebywać tylko na części plaży z kostką brukową. Kąpiele oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych są zabronione. Prosimy o sprzątanie po psie.
10. Jakie dokumenty powinienem zabrać dla mojego psa?Prosimy o zabranie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami oraz potwierdzeniem odrobaczania. Dokumenty te należy przedstawić w recepcji przy zameldowaniu.
11. Czy muszę informować recepcję, jeśli zostawiam psa samego w pokoju?Tak, należy poinformować recepcję, jeśli planujesz zostawić psa samego w pokoju. Pies nie może być sam dłużej niż 1 godzinę.
12. Czy mogę poprosić o sprzątanie pokoju w określonej godzinie?Tak, można zgłosić preferowaną godzinę sprzątania pokoju w recepcji hotelowej.
13. Kto odpowiada za szkody wyrządzone przez psa?Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa za naprawę szkód.
14. Jakie są zasady dotyczące zabezpieczenia kanapy i łóżka przed psem?Prosimy o zabezpieczenie kanapy lub łóżka matą, jeśli pies spędza tam czas, aby utrzymać czystość pokoju.
15. Co zrobić, jeśli pies wyrządzi szkody w pokoju lub na terenie hotelu?Właściciel psa ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody. Hotel może obciążyć rachunek gościa za pokrycie kosztów napraw.
16. Czy hotel przyjmuje inne zwierzęta np. koty?Hotel nie akceptuje kotów, jednak w sytuacjach awaryjnych możemy warunkowo pozwolić na pobyt kota. W takim przypadku obowiązuje opłata w wysokości 100 zł za dobę.
17. Czy są jakieś rasy psów, które nie są akceptowane w hotelu?Tak, hotel nie akceptuje psów ras uznanych za agresywne na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, takich jak Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski oraz American Staffordshire Terrier (amstaf).
18. Czy mogę zabrać psa na tereny przyległe do hotelu?Tak, pies może przebywać na terenie przyległym, ale należy pamiętać o obowiązku sprzątania po psie. Utrzymanie czystości jest ważne dla komfortu wszystkich gości.