Penalty for violating the smoking ban is 1000 PLN per day. Phone numbers: No. 33 – Reception, No. 35 – Restaurant "Karczma Młyn". We wish you a pleasant stay. Hotel*** Dworek Wapionka ---
Regulamin pobytu w hotelu z psem
Aby zapewnić komfortowy i bezpieczny pobyt wszystkim naszym gościom, prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu dotyczącego pobytu z psem:
1. Ogólne zasady:
1.1. Hotel przyjmuje psy wyłącznie w wybranych pokojach. Rezerwacja pokoju z psem musi być wcześniej zgłoszona i potwierdzona przez recepcję.
1.2. Pies nie może wchodzić do innych pokoi hotelowych poza przydzielonym.
1.3. Maksymalna liczba psów na jeden pokój wynosi 2, chyba że recepcja wyrazi zgodę na więcej.
1.4. Pies musi być na smyczy i pod nadzorem właściciela w każdej chwili na terenie hotelu.
1.5. Pies musi być również w kagańcu na terenie wspólnych przestrzeni hotelu, jeśli jest uznany za rasę o zwiększonym ryzyku.
1.6. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia psów chorych lub w trakcie leczenia.
2. Zasady pobytu:
2.1. Hotel przyjmuje psy wyłącznie w wybranych pokojach. Przebywanie psa w innych pokojach jest zabronione.
2.2. Psy mogą przebywać na smyczy ze swoimi właścicielami w restauracji Karczma Młyn
2.3. Pies nie może przebywać w strefie wellness
2.4. Psy nie mogą korzystać z łazienek hotelowych do kąpieli lub załatwiania potrzeb fizjologicznych.
2.5. Hotel posiada prywatną plażę, na której pies może przebywać tylko w części, na której znajduje się kostka brukowa. Kąpiele oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych są zabronione. Sprzątanie po psie na terenie hotelu i w jego obrębie jest obowiązkowe.
2.6. Prosimy o zabranie ze sobą książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami i potwierdzeniem odrobaczania w celu okazania w recepcji.
3.Poruszanie się i przebywanie psa w pokoju:
3.1. W trakcie pobytu w pokoju z psem, uprzejmie prosimy o wywieszenie na klamce zawieszki informującej, że w pokoju znajduje się zwierzę. Dzięki temu nasza obsługa – Panie Pokojowe czy Kelnerzy z zamówieniem zachowają szczególną ostrożność, by przez przypadek nie wypuścić czworonoga wchodząc do pokoju.
3.2. Dla bezpieczeństwa psa i gości, pies nie może być pozostawiony na balkonie lub w przestrzeniach, gdzie może wystawić się na niebezpieczeństwo.
3.3. Dla Państwa komfortu, pokój będzie posprzątany wtedy, gdy zostanie zgłoszona preferowana godzina na recepcji hotelowej.
3.4. Psy nie mogą przebywać na łóżkach, sofach oraz fotelach.
3.5. Zakaz używania ręczników i bielizny hotelowej przez psy.
3.6. Zostawiając psa samego w pokoju, poinformuj o tym recepcję hotelu.
3.7. Pies nie może pozostawać sam w pokoju dłużej niż 1 godzinę.
4. Odpowiedzialność właściciela:
4.1. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa, zarówno w pokoju, jak i na terenie całego hotelu.
4.2. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa współmiernie do ewentualnych szkód.
4.3. Właściciel czworonoga jest odpowiedzialny za sprzątanie po swoim pupilu w obrębie nieruchomości hotelowej oraz na terenie przyległym.
4.4. Właściciel jest zobowiązany do zapewnienia, że pies nie będzie przeszkadzał innym gościom (np. hałasem, agresywnym zachowaniem).
5. Zakaz pobytu psów ras agresywnych:
5.1. Hotel nie akceptuje pobytów ras psów uznanych za agresywne na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku: Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.
5.2. Hotel nie akceptuje także pobytów psów rasy American Staffordshire Terrier (amstaf).
Dodatkowo: Hotel nie akceptuje kotów, jednak w sytuacjach awaryjnych, gdy gość zabierze kota, pobyt będzie możliwy warunkowo. Opłata wynosi 100 zł za dobę.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu i życzymy Państwu oraz Państwa pupilowi miłego pobytu w naszym hotelu!
Najważniejsze pytania dotyczące pobytu z psem
1. Czy mogę przyjechać do hotelu z psem?Tak, witamy psy w naszym hotelu! Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o przyjeździe pupila podczas dokonywania rezerwacji.
2. Jaka jest opłata za pobyt psa?Opłata za pobyt psa wynosi 100 zł za dobę.
3. Co hotel zapewnia dla psa w pokoju?Po zgłoszeniu pobytu psa, hotel przygotowuje w pokoju legowisko, dwie miski, matę chłonną, podkład jednorazowy oraz woreczki na psie odchody.
4. Jakie są zasady dotyczące smyczy i nadzoru psa na terenie hotelu?Pies musi być zawsze na smyczy i pod nadzorem właściciela na terenie hotelu. Jest to dla bezpieczeństwa wszystkich gości.
5. Czy pies może biegać swobodnie po terenie hotelu?Nie, pies zawsze musi być pod opieką swojegowłaściciela. Swobodne bieganie po terenie hotelu jest zabronione.
6. Czy muszę zgłosić obecność psa przed przyjazdem?Tak, obecność psa musi być zgłoszona podczas dokonywania rezerwacji i potwierdzona przez recepcję.
7. Czy mogę zabrać więcej niż jednego psa do pokoju?Tak, można przywieźć maksymalnie dwa psy do jednego pokoju, po wcześniejszym zgłoszeniu tej informacji.
8. Czy pies może przebywać w restauracji hotelowej?Oczywiście, ze tak
9. Czy pies może korzystać z plaży hotelowej?Pies może przebywać tylko na części plaży z kostką brukową. Kąpiele oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych są zabronione. Prosimy o sprzątanie po psie.
10. Jakie dokumenty powinienem zabrać dla mojego psa?Prosimy o zabranie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami oraz potwierdzeniem odrobaczania. Dokumenty te należy przedstawić w recepcji przy zameldowaniu.
11. Czy muszę informować recepcję, jeśli zostawiam psa samego w pokoju?Tak, należy poinformować recepcję, jeśli planujesz zostawić psa samego w pokoju. Pies nie może być sam dłużej niż 1 godzinę.
12. Czy mogę poprosić o sprzątanie pokoju w określonej godzinie?Tak, można zgłosić preferowaną godzinę sprzątania pokoju w recepcji hotelowej.
13. Kto odpowiada za szkody wyrządzone przez psa?Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa za naprawę szkód.
14. Jakie są zasady dotyczące zabezpieczenia kanapy i łóżka przed psem?Prosimy o zabezpieczenie kanapy lub łóżka matą, jeśli pies spędza tam czas, aby utrzymać czystość pokoju.
15. Co zrobić, jeśli pies wyrządzi szkody w pokoju lub na terenie hotelu?Właściciel psa ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody. Hotel może obciążyć rachunek gościa za pokrycie kosztów napraw.
16. Czy hotel przyjmuje inne zwierzęta np. koty?Hotel nie akceptuje kotów, jednak w sytuacjach awaryjnych możemy warunkowo pozwolić na pobyt kota. W takim przypadku obowiązuje opłata w wysokości 100 zł za dobę.
17. Czy są jakieś rasy psów, które nie są akceptowane w hotelu?Tak, hotel nie akceptuje psów ras uznanych za agresywne na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, takich jak Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski oraz American Staffordshire Terrier (amstaf).
18. Czy mogę zabrać psa na tereny przyległe do hotelu?Tak, pies może przebywać na terenie przyległym, ale należy pamiętać o obowiązku sprzątania po psie. Utrzymanie czystości jest ważne dla komfortu wszystkich gości.